چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1402

گروه توليدي EHC با در اختيار داشتن تيم فني كار آزموده در عرصه طراحي و توليد وافل ساز،تجهيزات فست فود،كافي شاپ و رستوران فعاليت مي كند.

پودر پروتئین در قهوه - «پروفی» که در حال پیشرفت است!

۵ بازديد
اگر چیزی وجود دارد که اکثر مردم می توانند روی آن توافق داشته باشند، عشق مشترک آنها به قهوه است. اگر در رسانه های اجتماعی فعال هستید، باید از روند جدیدی که در اینترنت ظاهر شده است به خوبی آگاه باشید: افزودن پودر پروتئین به قهوه خود.

همانطور که بیشتر اوقات اتفاق می افتد، هزاران کاربر به این روند رفته اند. در واقع، هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کنید، حتماً با ویدیوهایی مواجه می‌شوید که از قهوه‌شان مملو از پودر کلاژن یا نوعی پودر پروتئین لذت می‌برند. بنابراین ما را به این سؤال می‌رساند که احتمالاً ذهن شما و ما را نیز آزار می‌دهد - آیا «Proffee» (همانطور که در رسانه‌های اجتماعی شناخته می‌شود) یا قهوه پروتئین واقعاً مفید است یا فقط یکی دیگر از مدهای رسانه‌های اجتماعی است؟
چرا مردم به قهوه خود پروتئین اضافه می کنند؟
واقعاً می توان گفت که به این دلیل است که "همه این کار را می کنند" آسان است، اما آیا این دلیل کافی است؟ نه، اینطور نیست. اکثر مردم به طور منظم از مکمل های پروتئینی استفاده می کنند. در واقع، برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند، مصرف پروتئین بیشتری به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود تجویز می شود. این به این دلیل است که برای پردازش پروتئین ها، بدن شما باید کالری بیشتری نسبت به هر کربوهیدرات یا چربی بسوزاند.

کاهش وزن، ورزش و کمبود پروتئین
مکمل های پروتئینی به افراد کمک می کند تا وزن خود را بدون کاهش انرژی کاهش دهند. هنگامی که پروتئین روزانه خود را در طول شام مصرف می کنید، بدن شما آن را در شب پردازش می کند. هیچ کالری باقیمانده ای وجود ندارد که روز بعد سوزانده شود. در مقابل، وقتی پروتئین را در طول روز به رژیم غذایی خود اضافه می کنید، به بدن شما اجازه می دهد که دائما انرژی تولید کند و کالری بسوزاند.

برای ورزشکاران و افرادی که به طور منظم تمرین می کنند، استفاده از شیک یا پودرهای پروتئین بالا به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود بسیار رایج است. این یک واقعیت شناخته شده است که پروتئین استقامت شما را افزایش می دهد و عملکرد ورزشی را افزایش می دهد.

برخی از افراد پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند. درست است که گوشت، ماهی، مرغ و محصولات لبنی غذاهای غنی از پروتئین هستند. با این حال، گیاهخواران و وگان ها ممکن است برای دریافت آمینو اسیدهای مورد نیاز برای عملکرد مناسب بدن، به مکمل های پروتئینی تمایل پیدا کنند. کمبود پروتئین مشکلی است که بیشتر افرادی که از رژیم های غذایی گیاهی پیروی می کنند با آن مواجه هستند.

اگر پروتئین حیوانی مصرف می‌کنید یا غذاهای غنی از پروتئین مانند توفو، کینوآ، دانه‌ها و آجیل مصرف می‌کنید، پروتئین کافی مصرف می‌کنید. در غیر این صورت، افزودن پودر پروتئین می تواند افزودنی هوشمندانه به رژیم غذایی یا قهوه طعم دار شما باشد.

این ما را به سوال دیگری سوق می دهد: آیا افزودن پودر پروتئین به قهوه به جای غذا، آب یا اسموتی فوایدی دارد؟
مخلوط کردن قهوه و پودر پروتئین
ما قبلاً در مورد مزایای مکمل های پروتئینی در رژیم غذایی شما صحبت کرده ایم. فواید سلامتی قهوه و همچنین کافئین موجود در آن نیز به خوبی شناخته شده است.

کافئین موجود در پودر قهوه انرژی کوتاه مدتی به شما می دهد و از احساس خستگی جلوگیری می کند. حاوی آنتی اکسیدان هایی است که خطر ابتلا به بیماری های عصبی دژنراتیو مانند آلزایمر را کاهش می دهد. طبق مطالعات، مصرف قهوه ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری های قلبی و غیره را نیز کاهش دهد.

قهوه فوری همچنین به عملکرد ورزشی و استقامت کمک می کند و قبل از ورزش مصرف می شود. این همان فوایدی را دارد که افراد هنگام استفاده از مکمل های پروتئینی انتظار دارند. مکمل های پروتئینی قلیایی هستند که اسیدیته قهوه را متعادل می کند. با این حال، هیچ شواهد ملموسی وجود ندارد که افزودن پودر پروتئین به قهوه، فواید دیگری به جز کمک های فردی آن ها داشته باشد.

با این حال، اگر مایلید قهوه خود را با پودر پروتئین مخلوط کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

پودر پروتئین به اشکال مختلفی وجود دارد. محبوب ترین انواع پودر پروتئین عبارتند از پروتئین آب پنیر و پروتئین کازئین (هر دو از پنیر به دست می آیند)، پروتئین سویا (پروتئین گیاهی "کامل تر") و پروتئین کلاژن. افزودن پودر پروتئین به قهوه یا اسموتی بسیار ساده است. ممکن است پس از افزودن پودر پروتئین با مشکل مواجه شوید.

همه پودرهای پروتئینی محلول در آب نیستند. پروتئین آب پنیر به احتمال زیاد به راحتی حل می شود، اما انواع دیگر پروتئین مانند کلاژن توده هایی در قهوه شما ایجاد می کنند. بهترین راه برای ترکیب پودر پروتئین با قهوه این است که آن را با هم ترکیب کنید. مخلوط کردن آن باعث می شود که این دو به خوبی مخلوط شوند. افرادی که از رژیم‌های کتو کم کربوهیدرات استفاده می‌کنند، اغلب کره بدون نمک یا روغن روغنی را برای تهیه قهوه ضد گلوله اضافه می‌کنند.

خط پایانی: قهوه حاوی پودر پروتئین رژیم تمرینی شما را تقویت می کند، به کاهش وزن کمک می کند و واقعاً کمبود پروتئینی که ممکن است در رژیم غذایی خود داشته باشید را جبران می کند.

منبع : وب سایت مسترکافی